مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 15:152020-03-14حوادث

دستگیری کلاهبردار حرفه ای فروشگاه اینترنتی در گلستان


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای سایت دیوار در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ ابراهیم پرسا اظهارکرد: در پی دریافت چند مرجوعه قضایی مبنی بر این که از آنها در سایت دیوار کلاهبرداری شده، مأموران پلیس بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: پس از اخذ اظهارات شکات و تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم با مراجعه به سایت دیوار و یافتن آگهی های فروش تلفن همراه، و پس از توافق اقدام به خرید و سفارش کالا می کرد و پس از مراجعه حضوری و نشان دادن رسید سوری و گزارش انتقال وجه جعلی، گوشی را از فروشندگان تحویل و متواری شده است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستاتن گفت: ماموران با تشکیل تیم عملیاتی و فعالیت های اطلاعاتی پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

پرسا با بیان اینکه متهم با همین شیوه از 10 نفر از شهروندان کلاهبرداری نموده بود، افزود: ارزش تلفن های همراه سرقتی 600 میلیون ریال، برآورد شده است.

وی گفت: شهروندان ضمن فعال کردن سامانه پیامکی حساب بانکی خود، به هنگام فروش کالا حتما از انتقال وجه به حسابشان اطمینان حاصل کنند و به رویت رسید چاپی اکتفا نکنند زیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار حرفه ای فروشگاه اینترنتی در گلستان

دستگیری کلاهبردار حرفه ای فروشگاه اینترنتی در گلستان