مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 19:102020-03-14حوادث

تانکرهای حامل سوخت قاچاق در خاش توقیف شوند


رییس شورای اسلامی روستای شوگه از توابع بخش مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: تانکرهای حامل سوخت قاچاق که از کرمان و شهرهای استان به مقصد خاش در حرکت هستند بایستی در جهت کمک به سلامت مردم توقیف شوند.

- محمدامین میربلوچزهی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: این تانکرهای سوخت قاچاق از مسیر کرمان و زاهدان و چاه احمد و گوهرکوه به سمت روستای شوگه و سپس مرز سراوان در حرکت هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه این تانکرهای حامل سوخت قاچاق حوالی ساعت 21 شب تا 5 بامداد به صورت چراغ خاموش در حرکت هستند، به نوعی جان و مال مردم را تهدید می کنند که ضرورت دارد، نیروی انتظامی این تانکرها را توقیف و با متخلفان به شدت برخورد کند.

میربلوچزهی ادامه داد: رانندگان این خودروهای سنگین حامل سوخت قاچاق شب هنگام به صورت چراغ خاموش در داخل این روستا در حرکت هستند که تردد و عبور آنها جان و مال مردم و خسارت وارد شدن به واحد های مسکونی مردم را به شدت تهدید می کند.

رییس شورای شوگه همچنین از فرماندار، بخشدار مرکزی و مسئولان اداره برق و آب و نیروهای انتظامی و امنیتی خاش خواست که به حفظ سلامتی و جان و مال مردم بیشتر اهمیت دهند و با تامین روشنایی شب و توسعه شبکه برق و اجرای شبکه آب روستایی از حضور و تردد پر خطر تانکرهای حامل سوخت قاچاق پیشگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تانکرهای حامل سوخت قاچاق در خاش توقیف شوند

تانکرهای حامل سوخت قاچاق در خاش توقیف شوند