مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 19:152020-03-14پزشكي

طرح غربالگری خانه به خانه ویروس کرونا در باشت در حال اجراست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا،آرش حسنی روز شنبه در نشست بررسی مشکلات با مقابله با ویروس ویروس کرونا در باشت با اشاره به اهمیت به موقع شناسایی بیماران در پیشگیری از سرایت ویروس از مردم خواست در این طرح همکاری لازم را با کارشناسان شبکه بهداشت و درمان داشته باشند.

وی بیان کرد: تشکیل گروه هایی در شبکه های مجازی برای ارسال پیام های مراقبت های بهداشت فردی و نظارت بر ایستگاه های غربالگری از دیگر برنامه های در دست اجرای شبکه بهداشت باشت برای پیشگیری از انتشار این ویروس در شهرستان است.

معاون شبکه بهداشت و درمان باشت تاکید کرد: تاکنون هیچ مورد قطعی از ویروس کرونا در این شهرستان مشاهده نشده است اما به دلیل قرار داشتن باشت در میان شهرستان های گچساران،چرام و نورآباد که موارد مثبت ویروس کرونا در آنان شناسایی شده امکان سرایت بیماری در بین شهروندان وجود دارد.

فرماندار باشت نیز در این نشست با اشاره به اینکه تاکنون 611 نفر از هموطنان در کشور بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند گفت: خطر ابتلا به این بیمار جدی است.

سید مسعود حسینی افزود: بیشترین نگرانی ها در شهر بوستان و جاده ترانزیتی که مسافران برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود اقدام به خرید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح غربالگری خانه به خانه ویروس کرونا در باشت در حال اجراست

طرح غربالگری خانه به خانه ویروس کرونا در باشت در حال اجراست