مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 07:102020-03-15پزشكي

گنابادی ها همراهی نکنند، تا 10 فروردین روزهای سختی خواهیم داشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: اگر در این روزهای شیوع کرونا، مردم گناباد بخواهند به ترددهای خود ادامه دهند، حداقل تا 10 فروردین ماه روزهای بسیار سختی را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر جواد باذلی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گناباد که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: 130 تخت بیمارستانی برای بیماران حاد تنفسی در بیمارستان علامه بهلول گنابادی در نظر گرفته شده است و همکاران ما نیز در حال خدمت رسانی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تصریح کرد: از روز اول که مورد مثبت در قم اعلام شد، اقدامات و پیش بینی های لازم در دانشگاه صورت گرفت و مجوزهای لازم برای خرید تجهیزات و امکانات نیز اخذ شد، بنابراین هر آن چیزی که دانشگاه نیاز دارد بر اساس پروتکل ها از جمله وسایل حفاظت فردی، مواد ضدعفونی کننده، دارو و تجهیزات مراقبت از بیماران تهیه و در حال توزیع است.

باذلی تاکید کرد: اگر مردم مراعات نکنند و بخواهند به ترددهای خود در جامعه ادامه دهند، حداقل تا 10 فروردین ماه روزهای بسیار سختی را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: شهرداری یکی از معدود سازمان هایی است که از همان ابتدا به طور کامل و تمام قد، پای کار آمده و با ضدعفونی کردن معابر کمک بسیاری نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنابادی ها همراهی نکنند، تا 10 فروردین روزهای سختی خواهیم داشت

گنابادی ها همراهی نکنند، تا 10 فروردین روزهای سختی خواهیم داشت