مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 08:052020-03-15دانش

امتحانات فنی و حرفه ای با نظردانشجو یان انجام می شود


با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری آنفلوآنزای ویروس کرونا این ترم تحصیلی دانشجویان حتما با توجه به نیازهای دانشجویان با انعطاف و تغییرات همراه خواهد بود.

- ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه دانشجویان را درک خواهیم کرد، گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا ویروس در کشور فراگیر شده است، ما بدون شک با در نظر گرفتن شرایط کشور دانشجویان را در این ترم تحصیلی حمایت می کنیم.

* کلاس های آموزشی به صورت مجازی برگزار می شود وی افزود: در حال حاضر همه دانشجویان این دانشگاه طبق برنامه ریزی های انجام شده کلاس های آموزشی خود را به صورت مجازی می گذرانند و ما با در نظر گرفتن شرایط آموزشی جدید سعی خواهیم کرد با توجه به نیازهای دانشجو این ترم تحصیلی با تغییرات مناسبی لحاظ شود.

* این ترم تحصیلی بر اساس نیازهای دانشجو تغییرات و انعطاف پذیری داریم صالحی عمران تصریح کرد: ترم تحصیلی که اکنون با شرایط آموزش از راه دور به صورت مجازی برگزار می شود، یک تغییر و تحول اساسی است که ما سعی خواهیم کرد این ترم تحصیلی را بر اساس نیازهای دانشجو تغییرات و انعطاف پذیری لازم را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات فنی و حرفه ای با نظردانشجو یان انجام می شود

امتحانات فنی و حرفه ای با نظردانشجو یان انجام می شود