مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 08:102020-03-15اجتماعي

اعلام شرایط شرکت در مسابقه سفیران سلامت در کردستان


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان شرایط و نحوه شرکت در مسابقه سفیران سلامت دانش آموزی از طریق اپلیکیشن سفیران سلامت را اعلام کرد.

- افشین خوش گوار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس و نیاز به فرهنگ سازی برای ارتقای سواد سلامت در جامعه، کمپین ملی هر دانش آموز یک سفیر سلامت با شعارهای نه به سفر، نه به دید و بازدید و سالم در خانه بمانیم عملی ترین راهکار برای شکستن زنجیره انتقال و کنترل همه گیری بیماری کرونا از طریق کاهشموارد ابتلای جدید است.

وی اعلام کرد: تشکل دانش آموزی سفیران سلامت با حضور و مشارکت فعال در کمپین، جلب همکاری سایر دانش آموزان مدرسه، نوآوری و خلاقیت در روند آموزش های فعال پیشگیری از کرونا ویروس برای گذراندن ایام تعطیل در خانه، تاکید به والدین خود مبنی بر عدم انجام دید و بازدید و انجام سفرهای غیرضروری در ایام نوروز را انجام می دهند.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با همکاری دفتر آموزش و ارتقای سلامت، دفتر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور اقدام به راه اندازی کمپین هر دانش آموز یک سفیر سلامت با شعار نه به سفر نه به دید و بازدید، سالم در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط شرکت در مسابقه سفیران سلامت در کردستان

اعلام شرایط شرکت در مسابقه سفیران سلامت در کردستان