مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-15پزشكي

به خط شدن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای تولید محلول های بهداشتی


مسؤول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم در تولید الکل عقب نماندند، گفت: الکل هایی که در دانشگاه علوم پزشکی تهیه می کند با تبدیل آن به محلول ضدعفونی بر اساس بهترین استانداردها تحویل مراکز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با توجه به وضعیت اکنون کشور تحت عنوان مبتلا شدن جامعه به ویروس کووید 19 (کرونا) در واقع و ظاهر یک تهدید و در باطن فرصت هایی را برای کشور تولید کرد که مهمترین آن بسیج همه امکانات و تبدیل آن به یک فرصت بسیار بزرگ که باعث آگاهی ما از از مؤلفه قدرتی بود که تاکنون نسبت به آن غافل بودیم.

اقدامات مهمی در راستای مقابله با کرونا در بسیج دانشجوویی سپاه کربلای استان مازندران صورت گرفت، با استفاده از ظرفیت های داخلی، بسیج دانشجویی با توجه به احساس نیاز مردم در جهت امنیت روانی و پیشگیری از ابتلا بیشتر و نیازمندی درمانگاه ها و بیمارستان ها تمهیدات لازم برای تولید ماسک انجام شد.

در همین راستا و پس از انجام تحقیقات بسیار جامع در تولید ماسک و شناسایی بهترین پارچه و فرآیند تولید، ظرفیت های تولیدی استان شناسایی شد و تفاهمی مبنی بر استفاده از سالن های خیاطی دانشگاه های فنی دخترانه مازندران برای تولید ماسک بسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خط شدن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای تولید محلول های بهداشتی

به خط شدن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای تولید محلول های بهداشتی