مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 09:402020-03-15اقتصادي

معرفی 50 واحد تولیدی متخلف به مراجع قضایی لرستان


مدیرکل استاندارد لرستان از معرفی 50 واحد تولیدی متخلف در استان به مراجع قضایی خبر داد و گفت: برای 38 درصد پرونده ها، رأی قطعی صادر شده و مابقی نیز در جریان صدور حکم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرضیه قنبریان امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در سال جاری، مدیران واحدهای تولیدی متخلف که بدون دریافت نشان استاندارد، تولید غیر قانونی داشتند و یا اقدام به جعل نشان استاندارد کرده بودند، پس از ارائه تذکر توسط اداره کل و عدم اقدام در مهلت قانونی داده شده، به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اظهار کرد: به استناد ماده 15 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، در خصوص کالاها و خدمات مشمول استاندارد اجباری، تولید، تمرکز، توزیع و فروش اینگونه فرآورده ها، بدون علامت استاندارد و یا بدون تأیید سازمان استاندارد ممنوع است، و بر اساس ماده 40 همان قانون، از مصادیق جرم محسوب می شود.

مدیرکل استاندارد لرستان با اشاره به معرفی 50 واحد تولیدی محصولات غیر استاندارد به دادسرا و تعزیرات حکومتی، گفت: از این تعداد، نیمی از پرونده های حقوقی به دادسراها ارجاع شدند و بقیه نیز از طریق معرفی به تعزیرات حکومتی استان، مورد پیگیری حقوقی قرار گرفتند.

قنبریان افزود: برای 38 درصد پرونده های حقوقی، رأی قطعی صادر شده است و مابقی نیز از طریق پیگیری اداره کل، در جری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 50 واحد تولیدی متخلف به مراجع قضایی لرستان

معرفی 50 واحد تولیدی متخلف به مراجع قضایی لرستان