مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 15:052020-03-15پزشكي

کدام نان برای کاهش وزن مفید است؟


آیا می دانید بهترین نان برای کاهش وزن کدام نان است؟ نان جو یکی از بهترین نان ها برای کاهش وزن و خوش اندام شدن است که در ادامه با خواص بی نظیرش آشنا می شوید.

- ، نان پایه ثابت تغذیه ما و انتخاب درست آن ضامن سلامتی است که در این بخش خواهید خواند که بهترین و پرخاصیت ترین نان ها حتی در کاهش وزن کدامند.

زمانی که رژیک غذایی تناسب وزن را دنبال می کنید و یا به اصطلاح تو رژیم هستید و نان سفید را به عنوان غلات اصلی مصرف می کنید شما سخت تر لاغر می شوید و به تعبیر متخصصان تغذیه ای اروپا راحت تر چاق می شوید این نتیجه ای است که بعد از مطالعات بر روی آرد سفید به دست آمده است که بهتر است بدانید که: کدام نان برای کاهش وزن مفید است؟ محققان بعد از انجام مطاعاتی بر روی 9200 انسان در اسپانیا و کشورهای اروپای مرکزی به صورت مطالعه در مورد عادات غذایی 5 ساله آنها دریافتند افرادی که از نان های تیره رنگ در کنار نان های سفید استفاده می کنند کم تر در معرض ریسک اضافه وزن قرار می گیرند این در حالی است که افرادی که نان اصلی مصرفی آنها نان سفید است 40 درصد بیشتر مستعد اضافه وزن هستند.

رابطه عجیب و خواصی بین خوردن نان و اضافه وزن وجود دارد که در واقع این نوع نان است که رابطه را ایجاد می کند و اصل داشتن کربوهیدرات و فیبر موجود در ترکیبات نان عامل اصلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام نان برای کاهش وزن مفید است؟

کدام نان برای کاهش وزن مفید است؟