مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 04:052020-03-16پزشكي

گیاهان دارویی تقویت کننده سیستم ایمنی


یک متخصص طب سنتی با تشریح گیاهان دارویی تقویت کننده سیستم ایمنی، گفت: فراموش نکنید که گیاهان دارویی می توانند عارضه داشته باشند، مصرف گیاهان دارویی همراه با داروهای شیمیایی نیز می تواند تداخل دارویی و عارضه ایجاد کند، - ایسنا/آذربایجان شرقی یک متخصص طب سنتی با تشریح گیاهان دارویی تقویت کننده سیستم ایمنی، گفت: فراموش نکنید که گیاهان دارویی می توانند عارضه داشته باشند، مصرف گیاهان دارویی همراه با داروهای شیمیایی نیز می تواند تداخل دارویی و عارضه ایجاد کند، همچنین ادعای درمان تمام بیماری ها توسط طب سنتی نادرست است.

دکتر احد بناگذار در گفت وگو با ایسنا، گزنه را یکی از گیاهان دارویی دارای خاصیت ضد ویروسی و تعدیل کننده سیستم ایمنی عنوان و اظهار کرد: دو الی سه گرم از گیاه خشک و خرد شده گزنه را به 150 میلی لیتر آب جوش افزوده و پس از 10 الی 15 دقیقه صاف و میل کنید.

وی با تاکید بر اینکه گیاه گزنه در دوران بارداری و شیردهی یا در صورت ابتلا به بیماری های شدید قلبی و کلیوی نباید مصرف شود، گفت: قاعده آور، محرک رحم و استروژنیک بودن و قابلیت سقط جنین از جمله عوارض این گیاه به شمار می‎آید.

وی، خاطرنشان کرد: گیاه دارویی گزنه با ضد انعقادها، داروهای ضد افزایش فشارخون، داروهای ضد دیابت، تضعیف کننده سیستم ایمنی و با گلبولین انسانی متصل شونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیاهان دارویی تقویت کننده سیستم ایمنی

گیاهان دارویی تقویت کننده سیستم ایمنی