مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 06:402020-03-16بين الملل

تمهیدات شرکتهای نفتی برای مقابله با کرونا


شرکته ای بزرگ انرژی در آمریکا به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، کارمندان دفتری را به دورکاری فرستادند و چک سلامت کارکنان بخشهای مهم و نقاط دوردست را آغاز کردند.

- شرکته ای بزرگ انرژی در آمریکا به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، کارمندان دفتری را به دورکاری فرستادند و چک سلامت کارکنان بخشهای مهم و نقاط دوردست را آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکتهای BP، اکسون موبیل، کیندر مورگا، موتیوا اینترپرایز و رویال داچ شل به کارکنان غیرضروری خود اعلام کردند از روز دوشنبه وظایفشان را از خانه انجام دهند.

شرکتهای شل و شورون چک روزانه سلامت کارکنان و مراجعان را در برخی از تاسیسات مهم آمریکایی خود آغاز کردند.

اما دکلهای فراساحلی، پالایشگاهها و خطوط لوله نیازمند به گروههای حاضر در محل هستند و کارکنان در محیطهای کوچکی کار می کنند که آنها را نسبت به بیماری کووید 19 در معرض آسیب قرار می دهد.

چنین فعالیتهایی نمی توانند از راه دور انجام بگیرند و چک سلامتی می تواند مانع از تعطیلی اجباری و اجتناب از ضرر بزرگ یا کمبود داخلی سوخت شود.

اپیدمی ویروس کرونا بیش از 156 هزار نفر در جهان شامل 2900 نفر در آمریکا را مبتلا کرده و بیش از 5800 نفر قربانی در جهان گرفته و تقاضا برای سوخت را در پی تعطیلی مدارس، کلیسها، دفاتر و برخی از فروشگاهها کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات شرکتهای نفتی برای مقابله با کرونا

تمهیدات شرکتهای نفتی برای مقابله با کرونا