مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-16اجتماعي

سهم مردم و مسوولان سمنان در شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا


سهم من در شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا چیست؟ چگونه می توانم در شکست زنجیره انتقال نقش آفرینی کنم؟ آیا می توانم یاری گر مجاهدان سلامت در بیمارستان ها و مراکز درمانی باشم؟ آیا می خواهم عزیزانم را باز هم ببینم؟ بدون شک همه مردم می توانند با توجه به جایگاهی که در جامعه و در بین اعضای خانواده خود دارند در شکست ویروس کرونا سهیم باشند.

خبرنگار باشی یا مهندس، کارگر، پاکبان، خانه دار، دانش آموز، معلم، ورزشکار، هنرمند، دانشجو و یا بازاری و نانوا، فقط اراده می خواهد تا در شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کرد.

خانم خانه دار با مدیریت خانه و خرید اقلام مورد نیاز به مدت یک هفته، خبرنگار با ارتقای آگاهی جامعه، بازاری با تعطیلی واحد کسب خود، پزشک با ارایه مشاوره به بیماران خود به صورت تلفنی و استفاده از فضای مجازی، ورزشکار با پیوستن به پویش در خانه بمانیم، نانوا با رعایت نکات بهداشتی در هنگام پخت و تحویل نان می تواند در شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا سهیم باشد و ده ها شغل و پیشه دیگر نیز می توانند هر کدام در این پیکار سهم خود را ایفا کنند.

سلامتی و امنیت 2 نعمتی است که تا زمانی که آن را در اختیار داریم قدر نمی دانیم و زمانی که از دست رفت پی به ارزش آن ها می بریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم مردم و مسوولان سمنان در شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا

سهم مردم و مسوولان سمنان در شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا