مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-16اقتصادي

پلیس با خطرآفرینان چهارشنبه سوری برخورد می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم پرسا صبح دوشنبه در گفتگوی خبری با اشاره نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال، ضمن هشدار به هنجارشکنان در فضای مجازی اظهارکرد: خرید و فروش مواد خطرآفرین، انفجاری و احتراقی که نظم و آرامش جامعه و شهروندان را مخدوش می کند، ممنوع است و پلیس با متخلفان برخورد قانونی انجام خواهد داد.

وی در ادامه به شیوع کرونا و شایعه هایی کرونایی اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته موضوع شیوع ویروس کرونا و انتشار اخبار مرتبط با آن از کانال های مختلف در فضای مجازی، بحث داغ رسانه های داخلی و خارجی شده و برخی از افراد سودجو هم از آن سوء استفاده کرده و این فضا را برای هر گونه نا آرامی و ایجاد رعب و وحشت، برهم زدن امنیت روانی جامعه، اختلال در بازار و یا نظام اقتصادی کشور آماده می کنند.

پرسا افزود: برخی دیگر از مجرمان هم با هدف کلاهبرداری از شهروندان، از ترفند فروش ماسک و سایر اقلام بهداشتی در فضای مجازی سواستفاده کرده و با هدایت خریداران به سمت صفحات جعلی، اطلاعات حساب بانکی آنان را سرقت می کنند که مردم باید مراقب باشند.

مراقب کلاهبرداری از طریق اسکیمر باشید رییس پلیس فتای گلستان بیان کرد: گـاهـی هم مشـاهـده می شود کـه در برخی از خیـابان ها و معـابـر بیـن شهـری، افـراد ناشـناس، در پوشـش فـروشـنده در جهت جـذب مشـتری، بـرخـ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس با خطرآفرینان چهارشنبه سوری برخورد می کند

پلیس با خطرآفرینان چهارشنبه سوری برخورد می کند