مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:452020-03-16اقتصادي

سهم هیات امنای بازار تاریخی اراک از کرونا


علیرضا عسگری هزاوه ای روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هرچند روزهای منتهی به آخر سال برای کسبه بازار اراک روزها اوج درآمد است اما آنچه از کسب درآمد مهمتر است؛ داشتن تنی سلامت برای خود و جامعه با رعایت توصیه های بهداشتی است.

وی اظهار داشت: بازار به عنوان محل تجمع و احتمال شیوع کرونا توسط پدافند زیستی استان از روز گذشته تعطیل شد و همراهی کسبه با این تصمیم سهم هریک از فعالان این بخش اقتصادی را به نمایش گذاشت.

وی بیان داشت: سهم ما در مقابله با ویروس کرونا کمک به تردد حداقلی در سطح شهر و باور ماندن در خانه به قیمت حفظ سلامتی خود، خانواده و جامعه اطراف است.

مسوول اجرایی هیأت امنای بازار اراک با اشاره به پویش اجتماعی سهم من از کرونا که در جامعه شکل گرفته است گفت: کرونا بیماری با سرعت انتشار بالا که فقط می توان با قطع زنجیره ای ارتباط آن را کنترل و از ابتلا بیشتر افراد جلوگیری کرد.

عسگری هزاوه ای افزود: تعطیلی بازار روزهای هفته اقدام به موقع برای مقابله با این بیماری بود هرچند معیشت اغلب فروشندگان در این بازارها تنها از این محل تامین می شود.

وی اظهار داشت: توسعه پیک های رایگان برای ارسال خرید مایحتاج مردم از جمله راهکارها برای خارج نشدن مردم از خانه است تا از ضرورت خروج از منزل کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم هیات امنای بازار تاریخی اراک از کرونا

سهم هیات امنای بازار تاریخی اراک از کرونا