مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-16سياسي

421 نفر در دوره های آموزشی صنایع دستی استان سمنان شرکت کردند


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمنان از برگزاری دوره های آموزشی در رشته های مختلف صنایع دستی خبر داد و گفت: 421 نفر در این دوره ها شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جمال پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی سمنان ضمن بیان اینکه برگزاری دوره های مهارت آموزی باهدف ترویج و توسعه صنایع دستی در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: طی سال جاری 421 نفر در دوره های مهارت آموزی در رشته های صنایع دستی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه این دوره های آموزشی در رشته سفال و سرامیک به صورت تخصصی برگزار شده است، تصریح کرد: چهل تکه دوزی، تراش سنگ قیمتی، گلیم و قلم زنی از دوره هایی بود که به صورت مقدماتی و عمومی برگزار شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمنان با تأکید بر اینکه 320 میلیون ریال برای اجرای این دوره های آموزشی هزینه شده است، اعلام کرد: دستیابی به تقویت اشتغال پایدار و رونق تولیدات داخلی از دیگر اهدافی است که در راستای اجرای این برنامه های آموزشی دنبال می شود.

جمال بابیان اینکه در پایان دوره های آموزشی برای شرکت کنندگان گواهی صادر می شود، گفت: علاقه مندان به فراگیری هنرهای صنایع دستی، می توانند برای ثبت نام در دوره های آموزشی به ادارات تابعه شهرستان ها مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

421 نفر در دوره های آموزشی صنایع دستی استان سمنان شرکت کردند

421 نفر در دوره های آموزشی صنایع دستی استان سمنان شرکت کردند