مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 09:552020-03-16اجتماعي

فرزندان بهزیستی اصفهان هم در خانه می مانند


مجتبی ناجی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا و تاکیدات بسیار بر راه های پیشگیری از جمله ماندن در خانه، بهزیستی با تدابیرلازم مانع از خروج و مرخصی کودکان و نوجوانان دختر و پسر زیر پوشش از مراکز نگهداری طبق روال هرساله برای ایام نوروز شد.

وی اظهارداشت: بر این اساس اکنون در 39 خانه کودک و نوجوان بهزیستی 500 مددجو زیر 18سال با رعایت تمهیدات بهداشتی و تا زمان بهبود اوضاع حضور دارند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی اصفهان یادآور شد: در این راستا با کمک خیرین مواد ضدعفونی و دیگر لوازم پیشگیری شامل ماسک و دستکش در اختیار این خانه ها قرار گرفته و بصورت هفتگی گندزدایی صورت می گیرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های لازم برای حضور دایم کودکان و نوجوانان در این خانه ها بیان کرد: برای اوقات فراغت این افراد برنامه های متنوعی شامل انوع بازی ها، مسابقات ادبی و جشنواره های الکترونیکی برگزار می شود.

ناجی خاطرنشان کرد: در هر یک از این خانه ها تعداد 10 تا 15 کودک و نوجوان پسر و دختر نگهداری و با همکاری مراقبان توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه درباره مقابله با شیوع بیماری کرونا ارائه می شود.

وی همچنین از اقدامات لازم برای تنها شیرخوارگاه زیرپوشش بهزیستی اصفهان اشاره کرد و گفت: در این مرکز هم 27 کودک زیر سه سال نگهداری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان بهزیستی اصفهان هم در خانه می مانند

فرزندان بهزیستی اصفهان هم در خانه می مانند