مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 10:252020-03-16حوادث

10 اقامتگاه غیرمجاز در تکاب پلمب شد


امیر مطلوبی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای مسکونی در روستای هدف گردشگری نصرت آباد بخش تخت سلیمان تکاب بدون توجه به هشدارهای مقابله با کرونا و مجوز فعالیت، نسبت به پذیرش مسافر اقدام کرده بودند.

وی بیان کرد: پس از شناسایی و اطلاع از پذیرش مسافر از سوی این اقامتگاه های غیرمجاز و خانه های استیجاری، اکیپی از ماموران انتظامی، بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر تخت سلیمان از ادامه فعالیت این واحدهای مسکونی جلوگیری و آنها را پلمب کرد.

وی اظهار داشت: در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، هرگونه پذیرش مسافر و گردشگر در هتل های شهر تکاب و اقامتگاه های بوم گردی بخش تخت سلیمان و سایر روستاها ممنوع است.

مدیر مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان تکاب ادامه داد: همچنین تمام برنامه های بازدید نوروزی از مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان و سایر اماکن گردشگری این شهرستان نیز به دلیل جلوگیری از تجمع مسافران و گردشگران و پیش گیری از شیوع بیماری کرونا لغو شده است.

مطلوبی اضافه کرد: تکاب دارای 2 باب هتل، یک باب مهمان پذیر و هفت واحد اقامتگاه بوم گردی است؛ این شهرستان با داشتن بیش از 170 اثر طبیعی و تاریخی از جمله مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان یکی از شهرهای گردشگری کشور بوده که هر سال در ایام نوروز پذیرای شمار زیادی از مسافر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 اقامتگاه غیرمجاز در تکاب پلمب شد

10 اقامتگاه غیرمجاز در تکاب پلمب شد