مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-16اقتصادي

کاشت 300 هزار گل شب بو در کرج/ لغو مراسم نوروزگاه


رییس سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به کاشت 300 هزار گل شب بو در شهر، گفت: 15 هزار جعبه گل بنفشه نیز در نقاط مختلف کاشته شده است.

- پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر به اقداماتی که در شهر کرج برای استقبال از بهار انجام شده اشاره کرد و گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته گل کاری ها در سطح شهر انجام شده است.

وی با اشاره به کاشت 300 هزار گل شب بو در سطح شهر، گفت: 15 هزار جعبه گل بنفشه نیز در نقاط مختلف شهرمان کاشته شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه 36 عدد تخم مرغ رنگی توسط هنرمندان نقاش رنگ آمیزی شده و در سطح شهر نصب خواهد شد، افزود: نقاشی دیواری جداره شهری نیز در حال انجام است.

بضاعتی پور با اشاره به نصب شش اِلمان نوروزی در شهر، گفت: قرار است هشت سفره هفت سین نیز در نقاطی از کرج مانند میدان طالقانی، زیر پل میانجاده، میدان حافظ، میدان امام حسین (ع)، فلکه اول رجایی شهر و یا میدان توحید جانمایی شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی سیستم های روشنایی پارک ها مورد رسیدگی قرار گرفته و آب نماهای پارک ها نیز بازسازی شده است، گفت: وسایل بازی کودکان در پارک ها تعمیر شده و مواردی که اسقاطی و فرسوده بود را جمع آوری کردیم، تمامی نیمکت ها و سطل زباله های سطح شهر نیز رنگ آمیزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 300 هزار گل شب بو در کرج/ لغو مراسم نوروزگاه

کاشت 300 هزار گل شب بو در کرج/ لغو مراسم نوروزگاه