مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-16فرهنگي

جشنواره فیلم کوتاه بازی های ورزشی دراستان بوشهر آغاز شد


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این جشنواره ویژه دبیران تربیت بدنی است تا با خلاقیت های خود و با شعار های سالم در خانه بمانیم و نه به سفر، نه به دید و بازدید محتوای ورزشی تولید و از طریق فضای مجازی منتشر کنند.

اسد حصیری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران ادامه داد: فیلم های تهیه شده باید بین 1 تا 3 دقیقه باشد و محتواهای تولیدی باید با رعایت نکات ایمنی، ساده و قابل فهم، شاد و مفرح و با استفاده از وسایل در دسترس و قابل اجرا در منزل باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر یادآورشد: مهلت نهایی ارسال آثار تا 20 فروردین 99 تعیین شده و از بین آثار دریافتی 10 اثر برتر جشنواره معرفی و ضمن تجلیل به دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش ارسال می شود.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدرسه ها بعنوان یکی از کانون های مهم تجمع انسانی حذف و دانش آموزان در خانه به سر می برند به همین دلیل تلاش شده در کنار برنامه های آموزشی جشنواره های مختلف ورزشی برای ایجاد شادی و تحرک در بین این قشر برگزار شود.

حصیری افزود: فرهنگیان و دانش آموزان بوشهری با استفاده از ظرفیت فضای مجازی این تعطیلات را به فرصت تبدیل کرده و آموزش را از منزل ادامه می دهند وبا توجه به حضور دانش آموزان و خانواده ها در قرنطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم کوتاه بازی های ورزشی دراستان بوشهر آغاز شد

جشنواره فیلم کوتاه بازی های ورزشی دراستان بوشهر آغاز شد