مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 14:052020-03-16اقتصادي

بیش از 80 میلیارد ریال تسهیلات توسط کمیته امداد خرمشهر پرداخت شد


میزان تسهیلات اعطا شده اعم از تسهیلات صندوق ولایت و با معرفی به بانک ها در سال 98 افزون بر 80 میلیارد ریال بوده است.

- علی ناصر زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال 98 میزان تسهیلات اشتغال زایی اعطا شده توسط بانک با معرفی کمیته امداد خرمشهر بیش از 64 میلیارد و تسهیلات صندوق امداد ولایت بیش از 25 میلیارد ریال بوده است.

وی میزان تسهیلات اعطا شده از صندوق امداد ولایت کمیته امداد به مددجویان نیازمند خرمشهر را نیز 25 میلیارد و 815 میلیون ریال اعلام کرد.

وی با بیان اینکه وام های صندوق امداد ولایت در پنج گروه مختلف تخصیص داده شده است، افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت شده پنج میلیارد و 865 میلیون ریال وام قرض الحسنه، پنج میلیارد و830 میلیون ریال وام اشتغال، یک میلیارد و 390 وام مسکن، سه میلیارد و 110 میلیون ریال وام ودیعه مسکن و پنج میلیارد و 650 میلیون ریال نیز تسهیلات اعطا شده به سیل زدگان بوده است.

وی افزود: وام های اشتغال معرفی به بانک های سطح شهر با کمترین کارمزد و اقساط بلندمدت برای مددجویان و اقشار نیازمند سطح شهر در نظر گرفته شده است.

بنا به گفته رییس کمیته امداد خرمشهر در سالی که گذشت 236 مورد وام با اعتباری معادل 64 میلیارد و 130 میلیون ریال با معرفی کمیته امداد از بانک های عامل دریافت شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 میلیارد ریال تسهیلات توسط کمیته امداد خرمشهر پرداخت شد

بیش از 80 میلیارد ریال تسهیلات توسط کمیته امداد خرمشهر پرداخت شد