مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 15:152020-03-16ورزشي

سمن ها در کنار مردم و کادر پزشکی


سمیه علی دشت روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کرونا یک امتحان برای همه ماست، امتحانی که در آن باید درس های اتحاد، یکدلی و همبستگی را پاس کنیم؛شکست کرونا فقط با عزم مسئولان ممکن نیست، همه ما باید وارد میدان شویم و سهم خود را در کنترل این بحران ادا کنیم.

وی از ساخت و اهدای 60 شیلد صورت به کادر پزشکی بیمارستان های ایذه و باغملک خبر داد و ادامه داد: به این بیمارستان ها اعلام کرده ایم که در صورت نیاز بیشتر به این وسیله ایمنی، در اسرع وقت آنها را تهیه و در اختیار قرار خواهیم داد.

مدیر انجمن دوستداران محیط زیست قلعه تل با تشکر از خیرانی که با این مجموعه همکاری کرده اند افزود: 40 بشکه مخصوص شست وشو به همراه مایع دستشویی در سطح شهر قلعه تل و جنب مغازه های خدماتی مانند سوپر مارکت و نانوایی قرار داده ایم که مردم از آنها استفاده کنند.

این فعال محیط زیست از لزوم بسیج همه مردم برای مقابله با کرونا سخن گفت و بیان کرد: از آغاز شیوع ویروس در کشورمان، این انجمن با تغییر ماهیت فعالیت خود از نهال کاری و اقدامات محیط زیستی،به سمت آموزش عمومی بهداشتی و تهیه اقلام مورد نیاز پیشگیرانه، تمام ظرفیت مردمی خود را به کار گرفت و تا شکست این ویروس منحوس، اقدامات طبیعت دوستان مجاهدانه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها در کنار مردم و کادر پزشکی

سمن ها در کنار مردم و کادر پزشکی