مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 05:162020-03-17سياسي

همراهی مردم شرط لازم برای کنترل بیماری کرونا در جامعه است


آیت الله عسگر دیرباز روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم باید انجام توصیه های بهداشتی نهادهای مربوطه را در اولویت قرارداده و با رعایت صحیح آنها زمینه را برای نابودی این بیماری فراهم کنند.

وی اظهار داشت: هموطنان علاوه بر خانواده خود به دوستان و آشنایان نیز عمل به موازین بهداشتی را توصیه کنند تا به این وسیله یاریگر نهادهای متولی باشند.

وی ادامه داد: سهل انگاری و بی تفاوتی به تاکیدات نهادهای متولی می تواند به این بیماری شتاب بیشتری در جامعه ببخشد و رعایت توصیه های لازم میزان ابتلا به آن را کاهش میدهد.

وی درخصوص بی تفاوتی برخی مراکز خدماتی نسبت به این بیماری گفت: اگرچه منبع درآمد اقشار مختلف از فروش و ارایه برخی خدمات است ولی در مقطع کنونی برای حفظ سلامت جامعه و کمک به ریشه کنی این بیماری ضروری است همراه مسوولان حرکت کنند.

نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، توسل به ائمه اطهار (ع) و قرائت قرآن و ادعیه را از جمله راه های موثر در ایام بلا و پحران عنوان کرد و افزود: در نهج البلاغه از امیر مومنان نقل شده که هرگاه ظلمات و تاریکی ها به سوی شما روی آورد، با قرآن انس بگیرید و در قرآن تدبر کنید که این کار کمک بزرگی به دفع بلا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مردم شرط لازم برای کنترل بیماری کرونا در جامعه است

همراهی مردم شرط لازم برای کنترل بیماری کرونا در جامعه است