مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-17سياسي

3 نفر از اخلالگران کالاهای بهداشتی در اصفهان متهم به افساد فی الارض شدند


محمدرضا حبیبی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، بحث احتکار و توزیع خارج از شبکه را در صلاحیت سازمان تعزیرات ذکر کرد و اظهارداشت: اقداماتی که به صورت باندی و سازمان یافته صورت گیرد که امنیت عمومی را تحت تاثیر قرار دهد در دادگاه انقلاب رسیدگی می شود.

رییس کل دادگستری اصفهان افزود: در این مدتی که همه درگیر پیشگیری و مقابله با گسترش ویروس کرونا هستند پرونده هایی مبنی بر احتکار، توزیع خارج از شبکه کالاهای بهداشتی صورت گرفته است که برخی افراد برای منافع و سودجویی سعی بر توزیع عمده این کالاها داشته اند.

حبیبی هشدار داد دستگاه قضایی با افرادی که به سودجویی برای منافع مالی غیر مشروع در شرایطی که همه در قالب پویش های مختلف در تلاش برای کمک به مقابله با شیوع بیماری کرونا هستند می پردازند به شدت برخورد می کند و این افراد مورد رصد و کنترل محسوس و نامحسوس قرار دارند.

پنج هزار و 588 زندانی مشمول مرخصی نوروزی شدند رییس کل دادگستری اصفهان گفت: در راستای اجرای برنامه های پیشگیری و مقابله با کرونا و بنا بر دستور رییس قوه قضاییه تاکنون پنج هزار و 800 نفر از مددجویان زندان های استان به مرخصی نوروزی رفتند که امکان افزایش این تعداد نیز در زوهای اخیر وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نفر از اخلالگران کالاهای بهداشتی در اصفهان متهم به افساد فی الارض شدند

3 نفر از اخلالگران کالاهای بهداشتی در اصفهان متهم به افساد فی الارض شدند