مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 09:462020-03-17پزشكي

اعلام وضعیت قرمز در گناباد در پی احتمال افزایش شیوع کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با وجود اطلاع رسانی و هشدارهای گسترده به مردم ولی باز هم خیابانها و محدوده مرکزی شهر شلوغ است و شاهد افزایش حضور مردم در معابر عمومی هستیم.

دکتر جواد باذلی ادامه داد: یکی از مهمترین راههای انتقال ویروس کرونا در شرایط فعلی مراودات اجتماعی است و قطع زنجیره ابتلای به این ویروس متکی به کاهش تردد در معابر عمومی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد گفت: اگر روال رفت و آمدها و مراودات اجتماعی مردم به همین منوال ادامه یابد زمان رسیدن به اوج و خیز بیماری سریعتر فرا می رسد و در زمان اوج شیوع بیماری کرونا تعداد مبتلایان از ظرفیت بیمارستانهای این شهر بیشتر خواهد شد و مرگ و میرها هم افزایش می یابد.

باذلی افزود: هدف از اعلام وضعیت قرمز، هشدار به مردم برای پرهیز از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر است و در صورت همکاری مردم و افزایش ماندن در منزل می توان با کمترین میزان مرگ و میر دوران اوج بیماری کرونا را پشت سر گذاشت و امید است که در دهه دوم فروردین شاهد سیر نزولی این بیماری در شهرستانهای گناباد و بجستان باشیم.

وی ادامه داد: با ثبت یک مورد جدید آزمایش بیماران مبتلا به کرونا تعداد مبتلایان به این بیماری در شهرستانهای گناباد و بجس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وضعیت قرمز در گناباد در پی احتمال افزایش شیوع کرونا

اعلام وضعیت قرمز در گناباد در پی احتمال افزایش شیوع کرونا