مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 12:262020-03-17اجتماعي

روایت 5 سناریو تا روزهای امتحان دانش آموزان


آموزش های تلویزیونی و مجازی گرچه روش های بسیار خوبی برای جبران کسری ساعات آموزشی در این روزهای تعطیلی مدارس است اما هنوز اشکالاتی دارد که موجب می شود نیاز به مرور دروس به صورت حضوری وجود داشته باشد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: دستگاه تعلیم و تربیت روزهای پرتعطیل خود را می گذراند و کرونا موجب شد که سال تحصیلی 99ـ98 عنوان پرتعطیلی ترین سال تحصیلی را به خود اختصاص دهد.

در این روزها که مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شده است، وزارت آموزش و پرورش برای جبران کسری ساعات آموزشی در گام اول به سراغ تلویزیون رفت و برنامه های آموزشی در شبکه آموزش ارائه شد و البته شبکه 4 را هم اضافه کرد و الان از دو شبکه برنامه آموزشی برای همه پایه ها برنامه پخش می شود.

اما ارائه این برنامه ها در مدت زمان کم و از طریق تلویزیون، به رغم آنکه مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است اما مشکلاتی را به همراه دارد؛ برخی دانش آموزان به سختی می توانند با معلم دیگر غیر از معلم خودشان آن هم از راه دور ارتباط بگیرند و برخی دانش آموزان نیز درس مورد نظر را قبلا خوانده اند.

معلمان مدارس هم برای اینکه بچه های کلاس از درس و مشق عقب نمانند، خودشان دست به کار شدند و در خانه فیلم یا صوت تهیه کردند و در کانال کلاس درسشان در یک شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت 5 سناریو تا روزهای امتحان دانش آموزان

روایت 5 سناریو تا روزهای امتحان دانش آموزان