مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-17پزشكي

ایجاد تونل ضدعفونی کننده در فرودگاه یزد


در گزارش روزسه شنبه این پارک به نقل از مدیرعامل این شرکت آمده است: یکی از مشکلات نیروهای درمانی که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در کشور فعالیت دارند، ضدعفونی تجهیزات و فضاهای آلوده بیمارستان است این دستگاه آمبولانس ها، اتاق های عمل، ورودی و اتاق های بیمارستان و غیره را ضدعفونی می کند.

مهدی ابویی، سرعت بالا و مصرف پایین مواد ضدعفونی کننده را مزیت اصلی دستگاه یادشده ذکر کرد و اظهار داشت : این دستگاه ضدعفونی کننده، مصرف ماده را بسیار پایین آورده و آن را به ذرات یک میکرون تبدیل می کند طوریکه تمام فضا به حالت مه در می آید.

ابویی با بیان اینکه این دستگاه حدود چهار سال است که از روی نمونه خارجی بومی سازی شد، گفت: نمونه بومی سازی شده ویژگی های منحصر به فردی از جمله قیمت پایین تر و کیفیت بالاتر نسبت به نمونه خارجی دارد.

وی از تقاضای بالا برای خرید این دستگاه توسط بیمارستان ها و نقاط درگیر آلودگی ویروس کرونا در کشور خبر داد و گفت: این شرکت اولین و تنها تولید کننده سیستم هوشمند استریلیزاسیون و ضدعفونی کننده صنعتی محیط در کشور است ابویی تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان شهید دکتر رهنمون در یزد و چند بیمارستان خارج از استان تحت پوشش هستند و سعی داریم تولید خود را در این زمینه متمرکز کرده و افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تونل ضدعفونی کننده در فرودگاه یزد

ایجاد تونل ضدعفونی کننده در فرودگاه یزد