مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 13:452020-03-17ورزشي

مناطق محروم و حاشیه ای شهر تهران ضدعفونی و گندزدایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه سازمان بسیج شهرداری تهران، مجتبی سالک در این باره اظهار داشت: طی روز های گذشته تیم های ضد عفونی کننده و گند زدا با حضور در مناطق 19، 18، 15 و اطراف شهر اسلامشهر نظیر کهریزک، مرتضی گرد، کوره های آجر پزی دولتخواه، شمس آباد، و قاسم آباد، خاوران، بهار و توحید که خانواده های محروم در آن اسکان دارند نسبت به ضدعفونی سطوح و معابر و اماکن عمومی اقدام می کنند.

وی افزود: مناطق محروم و حاشیه ای به لحاظ تراکم جمعیت جزء متراکم ترین مناطق شهری هستند و ساکنان این مناطق نیازمند کمک بیشتری جهت مقابله با این اپیدمی هستند.

در همین راستا بسیجیان شهرداری تهران این مناطق را ضدعفونی خواهند کرد.

رییس سازمان بسیج شهرداری تهران با تقدیر از زحمات مجموعه مدیریت شهری تهران در مبارزه با ویروس کرونا گفت: مجموعه مدیریتی و خدماتی شهرداری تهران از روزهای آغازین شیوع کرونا به صورت منظم و مستمر تنظیف و ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی و قطارهای مترو را در برنامه داشتند که نقش بسزایی در کاهش آلودگی و صیانت از سلامت آحاد جامعه دارد.

سالک گفت: فرهنگ بسیجی است که در همه عرصه ها معجزه می کند و اگر وضعیت موجود را به جنگی تمام عیار تشبیه نماییم، سربازان و فرماندهانی که در خط مقدم این جبهه، فداکارانه در حال دفاع هستند، با همان حس و حال دوران دفاع مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق محروم و حاشیه ای شهر تهران ضدعفونی و گندزدایی می شود

مناطق محروم و حاشیه ای شهر تهران ضدعفونی و گندزدایی می شود