مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 14:452020-03-17پزشكي

آمار مصدومان چهارشنبه سوری در آذربایجان شرقی تا این لحظه


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، آمار مصدومان چهارشنبه سوری در آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، آمار مصدومان چهارشنبه سوری در آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

فرزاد رحمانی عصر سه شنبه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای اسفند ماه سال جاری تا به امروز، 33 نفر بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال به بیمارستان ها مراجعه کرده و چهار نفر نیز بستری شده اند.

وی افزود: طی امروز، بیست و هفتم اسفند ماه، مصادف با آخرین چهارشنبه سال، تا این لحظه سه مورد مراجعه کننده داشتیم که دو نفر از آنان از ناحیه چشم دچار مصدومیت شده و یک نفر نیز دچار سوختگی و پارگی دست شده است ولی مورد منجر به بستری نداریم.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ادامه از آمادگی بیمارستان های سینا و نیکوکاری تبریز به منظور پذیرش مصدومان احتمالی چهارشنبه سوری خبر داد.

رحمانی در خاتمه با تاکید بر ضرورت ماندن در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: از هم استانی ها خواهش می کنیم تا با ماندن در خانه، ضمن حفظ سلامتی و جان خودشان، مسئولیت نیروهای امدادی را دوچندان نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مصدومان چهارشنبه سوری در آذربایجان شرقی تا این لحظه

آمار مصدومان چهارشنبه سوری در آذربایجان شرقی تا این لحظه