مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 18:452020-03-17بين الملل

غرق شدن یک سرباز در حین بازسازی پل شناور ارتش در ملاثانی


فرمانده گروه 422 مهندسی نیروی زمینی ارتش مستقر در اهواز از غرق شدن یک سرباز وظیفه در حین انجام عملیات تعمیر پل شناور عنافچه در منطقه ملاثانی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده گروه 422 مهندسی نیروی زمینی ارتش مستقر در اهواز از غرق شدن یک سرباز وظیفه در حین انجام عملیات تعمیر پل شناور عنافچه در منطقه ملاثانی خبر داد.

سرهنگ مراد ملکی با اشاره به حادثه غرق شدن یکی از سربازان گروه 422 مهندسی اهواز در حین انجام وظیفه اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و گروه 422 مهندسی در بحث مردم یاری و نصب پل های شناور حدود 5 سال است که در منطقه ملاثانی حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این حضور ارتش در راستای خدمت رسانی به مردم و ایجاد ارتباط میان دهه ها روستا در منطقه عنافچه مرکز شهرستان باوی است.

فرمانده گروه 422 مهندسی نیروی زمینی ارتش مستقر در اهواز تصریح کرد: بارندگی هایی که اخیرا در این مناطق رخ داد باعث شد که پل ارتش در این منطقه از مسیر خود خارج شود و مردم با مشکلاتی مواجه شوند.

ملکی ادامه داد: پس از این اتفاق دستورات لازم برای ترمیم و بازسازی این پل شناور به گروه مهندسی ابلاغ شد.

وی گفت: متاسفانه امروز 27 اسفندماه یکی از سربازان وظیفه مشغول در کار بازسازی پل به نام امیر دریس در حین انجام وظیفه در کنار پل شناور واقع در ملاثانی غرق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن یک سرباز در حین بازسازی پل شناور ارتش در ملاثانی

غرق شدن یک سرباز در حین بازسازی پل شناور ارتش در ملاثانی