مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 21:162020-03-17پزشكي

آزمایش کرونای 11 نفر در بردسکن مثبت اعلام شد


مهدی عاقلتر سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر 12 نفر مشکوک به کرونا در بخش سندروم حاد تنفسی بیمارستان ولی عصر (عج) این شهر بستری هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیمار بدحال و فوتی در این شهرستان نداشته‎ایم، اظهار داشت: به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در بردسکن بخش کودکان بیمارستان ولی عصر (عج) این شهرستان تخلیه و به بیماران مبتلا به سندروم حاد تنفسی و ویروس کرونا اختصاص یافته است.

وی گفت: گرچه در حال حاضر با کمبود تخت و فضا در بیمارستان مواجه نیستیم اما با توجه به عدم همکاری مردم و بی توجهی به هشدارهای بهداشتی روند بیماری در بردسکن سیر صعودی دارد.

وی افزود: سه شنبه هفته گذشته، پنج بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی و ویروس کرونا بستری بودند، اما اکنون این تعداد به 12 نفر افزایش یافته که مهمترین دلیل روند افزایش بیماری، تجمع مردم در بازار و خیابان هاست.

عاقلتر اظهار داشت: رعایت مسائل بهداشتی، پرهیز از رفت و آمد غیر ضروری در داخل شهر و توجه به قرنطینه خانگی بهترین اثر دهی را برای مصون ماندن از ویروس کرونا دارد.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه گیر است در استان خراسان رضوی 631 نفر گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش کرونای 11 نفر در بردسکن مثبت اعلام شد

آزمایش کرونای 11 نفر در بردسکن مثبت اعلام شد