مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 05:002020-03-18اقتصادي

خم شدن کمر انسانیت زیر سنگینی نام «جرم»/مجرمانی که مجرم نیستند


سال 98 برای پایان به تپش افتاده و علی رغم همه گیری کرونا بازارها به بوی عید بیقراراند اما در این میان، چشم هایی است که نباید دخیلِ منتظرانه آن ها را در کشاکش سرمستی بهار از یاد برد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، اسمشان طبق پروتکل های قانونی، مجرمان مالیاتی غیر عمد است! کسانی که با وجود یک عمر آبروداری به دلیل نچرخیدن چرخ زندگی مجبوراند به اینکه بین کلمات مجرم و غیر عمد در اضطراب باشند.

کافی است سری به پرونده های این مجرمین بزنید تا حجم ناچیز برخی باصطلاح جرم ها را متوجه شوید؛ مرد جوانی که به خاطر 3میلیون تومان 7 ماه از بهترین روزهای زندگی اش را پشت میله ها به خاک سپرده و زنی که قرض 1 میلیونی اش او را از چیدن سیب لبخند دختر دو ساله اش محروم کرده است.

سال 98 برای پایان به تپش افتاده و علی رغم همه گیری کرونا بازارها به بوی عید بیقراراند اما در این میان، چشم هایی است که نباید دخیلِ منتظرانه آن ها را در کشاکش سرمستی بهار از یاد برد، انسان هایی که کمر عزتشان زیر بار سنگینی نامِ مجرم خم شده اما همچنان امیدوارند.

چشم های آویزان از در خودش را میان سیاهی چادرِ زندان پنهان کرده است، وقتی دستگاه ضبط صدا را جلوی دهانش می آورم لب میگزد و رو میگیرد، بی آبرویی که تا همین جا و به همین اندازه قسمتمان شده برایمان کافی است، شما دیگر بیشتر از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خم شدن کمر انسانیت زیر سنگینی نام «جرم»/مجرمانی که مجرم نیستند

خم شدن کمر انسانیت زیر سنگینی نام «جرم»/مجرمانی که مجرم نیستند