مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 05:062020-03-18اقتصادي

نقشه فضایی توزیع ترافیک تردد در اردبیل تهیه شد


مهران اوچی اردبیلی روز چهارشنبه اظهارداشت: بر اساس این نقشه مناطق بازار و امام حسین، شهرک سبلان، دروازه مشگین، خاتم النبیین، شریعتی، کارشناسان و محلات آرازعلی و سلمان آباد از مناطق پرتردد مردم است که برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باید تدابیری برای کاهش تردد در آن ها اندیشیده شود.

او افزود: نتایج طرح های نظرسنجی کمک به برنامه ریزی های بعدی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خواهد کرد ، به همین دلیل جهاد دانشگاهی در کنار سایر نهادهای استان اجرای افکارسنجی را تا بازگشت جامعه به شرایط عادی ادامه خواهد داد.

وی گفت: بر اساس نتایج نظرسنجی انجام گرفته توسط جهاد دانشگاهی، 60 درصد مردم اردبیل برنامه های مشاورهای و روانشناسی کنترل اضطراب و استرس ناشی از شیوع ویروس کرونا در رسانه های جمعی را کم و ناکافی اعلام کردند.

او افزود: جهاد دانشگاهی با توجه به نیاز روز استان، با بهره مندی از ظرفیت مرکز افکارسنجی خود به صورت خویش فرمایی اقدام به اجرای طرح افکارسنجی بررسی نگرش مردم اردبیل در خصوص ویروس کرونا کرد که نتایج آن نشان از آگاهی 80 درصدی مردم از ویروس کرونا و راه های پیشگیری از آن دارند.

وی بیان کرد: در این نظرسنجی که در سه روز گذشته در اردبیل انجام شد 67 درصد پاسخ دهندگان مرد و 33 درصد زن و سطح تحصیلات 49 درصد آنان پایین تر از لیسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه فضایی توزیع ترافیک تردد در اردبیل تهیه شد

نقشه فضایی توزیع ترافیک تردد در اردبیل تهیه شد