مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 06:402020-03-18اقتصادي

14 واحد تجاری متخلف در ابرکوه پلمب شد


14 واحد صنفی متخلف در شهرهای ابرکوه و مهردشت پس از بازرسی های به عمل آمده در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا، با دستور قضایی پلمب شد.

- ایسنا/یزد 14 واحد صنفی متخلف در شهرهای ابرکوه و مهردشت پس از بازرسی های به عمل آمده در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا، با دستور قضایی پلمب شد.

ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان ابرکوه طی اطلاعیه ای همه واحدهای صنفی به جز واحدهای تأمین کننده مایحتاج عمومی مردم را تا روز پنجم فروردین ماه، ملزم به تعطیلی کرده و به آنان اخطار داده که در صورت سرپیچی از این مصوبه، واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

در همین راستا نیز گشت های مشترک این ستاد متشکل از دادستان، پلیس اماکن، مسئول اتاق اصناف، رییس و بازرس اداره صمت شهرستان طی دو روز گذشته اقدام به بررسی واحدهای صنفی در شهرهای مهردشت و ابرکوه کرده است و به گفته کارشناس واحد بازرسی و نظارت اداره صمت، در این بازرسی ها شاهد تخلف 14 واحد صنفی بوده به نحوی که بدون توجه به مصوبه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا، از تعطیلی واحد تجاری امتناع شده بود.

محسن فلاح زاده در گفت وگو با ایسنا در این باره خاطرنشان کرد: بر طبق اخطارها و هشدارهای قبلی که از طرق مختلف به صاحبان واحدهای صنفی داده شده بود، 14 واحد مذکور با حکم قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 واحد تجاری متخلف در ابرکوه پلمب شد

14 واحد تجاری متخلف در ابرکوه پلمب شد