مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-18سياسي

سهم یک عضو هیات علمی دانشگاه برای مقابله با کرونا؛ دعوت مردم به آرامش مردم است


علی محمد جوادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس فرموده سعدی بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار ، یکی از بزرگترین حقوقی که خداوند متعال نصیب انسان کرده حق حیات و زندگی است، این روزها گسترش و شیوع ویروس کرونا جامعه انسانی در سطح منطقه ای، ملی و جهانی با مخاطره روبرو کرده و همه افراد را مورد هدف قرار داده است.

وی اظهارداشت: به گفته مسوولان کشورمان هنوز تا بازه زمانی کاهش میزان شیوع بیماری فاصله داریم از این رو برای غلبه بر این رشد، اقدامات و مشارکت تک تک افراد جامعه را می طلبد، این وظیفه همه است که در یک پویش همگانی و مشارکت دسته جمعی به جنگ این ویروس ناخوانده برویم و با مشارکت همگانی ما در این پویش، می توانیم سهمی در فروکش کردن این بحران داشته باشیم.

این استاد جامعه شناسی دانشگاه گفت: در دوران کرونایی باید توصیه های بهداشتی که از جانب وزارت بهداشت منتشر می شود توجه داشته و رعایت کنیم و به اطلاع رسانی و نشر اخبار درست در این زمینه بپردازیم و از اخبار کذب و متناقض دوری کنیم.

جوادی افزود: از مردم بخواهیم که به اخباری که از منبع نادرست منتشر می شود توجه نکنند و نگرانی ها و استرس های بی مورد را از خود دور کرده و با توجه توصیه های بهداشتی با کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم یک عضو هیات علمی دانشگاه برای مقابله با کرونا؛ دعوت مردم به آرامش مردم است

سهم یک عضو هیات علمی دانشگاه برای مقابله با کرونا؛ دعوت مردم به آرامش مردم است