مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 12:152020-03-18بين الملل

تاکید WHO بر ضرورت ارائه اطلاعات بیشتر در رابطه با موارد کروناویروس


سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: ضرورت دارد کشورهای خاورمیانه اطلاعات بیشتری را در رابطه با موارد کروناویروس ارائه دهند.

- سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: ضرورت دارد کشورهای خاورمیانه اطلاعات بیشتری را در رابطه با موارد کروناویروس ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان جهانی بهداشت امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: ضرورت دارد کشورهای خاورمیانه اطلاعات بیشتری را در رابطه با موارد کروناویروس ارائه دهند تا به تقویت اقدامات لازم برای مقابله با بیماری کووید-19 در سراسر این منطقه کمک شود.

احمد المنظری رییس دفتر منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت گفت: تاکنون رویکرد منطقه ای برای مقابله با کروناویروس برابر نبوده و لازم است اقدامات بیشتری انجام شود.

وی افزود: ارتقای دسترسی به اطلاعات به سازمان جهانی بهداشت اجازه می دهد تا روند پیشروی بیماری را با دقت بیشتری ردیابی کند و برنامه های تایید شده را به سرعت اجرایی کند.

وی تاکید کرد: متاسفانه با وجود وخیم تر شدن اوضاع اطلاعات کافی توسط کشورها در سازمان جهانی بهداشت قرار نمی گیرد.

رییس دفتر منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت افزود: این سازمان تلاش هایی را که برای تقویت نظارت، افزایش تعداد آزمایش های تشخیصی و حمایت از خانواده هایی که با بیماری کووید-19 درگیر هستند انجام گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید WHO بر ضرورت ارائه اطلاعات بیشتر در رابطه با موارد کروناویروس

تاکید WHO بر ضرورت ارائه اطلاعات بیشتر در رابطه با موارد کروناویروس