مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-18پزشكي

اقدام خیرخواهانه استاد پیشکسوت دانشگاه برای مقابله با کرونا


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از اقدام « جالب و خیرخواهانه» استاد پیشکسوت دانشگاه، دکتر «سیدحسین مرتضوی» در حمایت از کادر درمانی خط مقدم مقابله با کرونا تقدیر کرد.

- ایسنا/تهران فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از اقدام جالب و خیرخواهانه استاد پیشکسوت دانشگاه، دکتر سیدحسین مرتضوی در حمایت از کادر درمانی خط مقدم مقابله با کرونا تقدیر کرد.

دکتر مرتضوی 650 میلیون تومان معادل تمام حقوق دوره استادی و سهام خود در یکی از بیمارستانهای تهران را برای مقابله با ویروس کرونا اهدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، صبح امروز چهارشنبه 28 اسفندماه دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا ویروس در تهران در نشستی اقدام دکتر سید حسین مرتضوی استاد بنام جراحی فک و صورت دانشکده دندانپزشکی و پایه گذار داندانپزشکی نوین قدردانی به عمل آورد.

دکتر زالی در این نشست با اشاره به این اقدام نقش آفرینی استاد سیدحسین مرتضوی در عرصه علمی و اجتماعی و التفات وی به مجموعه کادر درمانی و پزشکی کشور را که در خط مقدم مقابله با کرونا در حال جانفشانی هستند مایه قدردان توصیف کرد.

وی با بیان اینکه فرزندان سپیدپوش این مرز و بوم ، کادر خدوم درمان و بهداشت امروز با رشادت در سنگر مقابله با کرونا به مبارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام خیرخواهانه استاد پیشکسوت دانشگاه برای مقابله با کرونا

اقدام خیرخواهانه استاد پیشکسوت دانشگاه برای مقابله با کرونا