مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 12:502020-03-18پزشكي

مطب های همدان تعطیل نمی شوند/ بیرون نروید زنجیره انتقال کرونا قطع شود


رییس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه مطب های همدان در ایام نوروز تعطیل نیستند گفت: مردم به جای مراجعه به بیمارستان به مطب ها بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا مدرکیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از بیماری کرونا تصور جامعه پزشکی این بود که برای تمام بیماری ها راه حل خوب و موثری دارد اما این بیماری نشان داد علم پزشکی اقدامات زیادی باید انجام دهد و مسیر در این حوزه باز است.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم با تلاش جامعه پزشکی راهکارهایی برای پیشگیری و درمان این بیماری پیدا شود گفت: اتفاق خوشایند این است که آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت از مبتلایان تا حدود زیادی قابل اعتماد است.

رییس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه معیار تشخیص بیماری در کشور انجام تست مثبت پی سی آر است و از این منظر آمارها قابل اعتماد است اما این تست تنها روش تشخیص بیماری نیست خاطرنشان کرد: در مجموع بر اساس روش تشخیصی موجود که پیشنهاد سازمان جهانی بهداشت نیز بوده، تشخیص موارد قطعی با وجود پی سی ار مثبت است.

وی بیان کرد: البته تمام بیماران پی سی آر مثبت ندارند و ممکن است از همه نیز نمونه گیری انجام نشود، این دو موضوع ممکن است آمار را متفاوت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطب های همدان تعطیل نمی شوند/ بیرون نروید زنجیره انتقال کرونا قطع شود

مطب های همدان تعطیل نمی شوند/ بیرون نروید زنجیره انتقال کرونا قطع شود