مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 14:052020-03-18اقتصادي

معاون شهردار زاهدان خبر داد: آغاز عملیات گل کاری و چمن کاری منطقه 2 زاهدان


معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان از شروع عملیات گل کاری و چمن کاری در سطح منطقه دو شهرداری خبرداد و گفت: بانظر به اینکه در آستانه سال نو و فصل بهار قرار داریم می طلبد به منظور زیباسازی و ارتقای سیما ومنظر شهری و ایجاد روحیه ی شاد و مفرح برای شهروندان درکنار .

- معاون شهردار زاهدان خبر داد: آغاز عملیات گل کاری و چمن کاری منطقه 2 زاهدان ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان از شروع عملیات گل کاری و چمن کاری در سطح منطقه دو شهرداری خبرداد و گفت: بانظر به اینکه در آستانه سال نو و فصل بهار قرار داریم می طلبد به منظور زیباسازی و ارتقای سیما ومنظر شهری و ایجاد روحیه ی شاد و مفرح برای شهروندان درکنار نورپردازی و نصب المان های نوروزی نسبت به عملیات گل کاری میادین، بلوارها و پارک ها در سطح مناطق اقدام شود.

محمد امیر براهویی افزود: امسال فعالیت های بسیار خوبی را در راستای توسعه فضای سبز شهری و گل کاری در شهر زاهدان انجام شده است که نمود آن در شهر مشاهده می شود.

وی ضمن تقدیر وتشکر از شهردار و عوامل شهرداری منطقه 2 گفت: در سطح این منطقه در راستای صیانت و بهره برداری صحیح از منابع آبی 10 کیلومتر لوله گذاری شبکه آبیاری فضای سبز ایجاد شده و کلیه میادین، پارک ها، بلوارها، عملیات گل کاری آن شروع و در حال انجام است که پروژه کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار زاهدان خبر داد: آغاز عملیات گل کاری و چمن کاری منطقه 2 زاهدان

معاون شهردار زاهدان خبر داد: آغاز عملیات گل کاری و چمن کاری منطقه 2 زاهدان