مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 14:152020-03-18پزشكي

مطب های همدان برای جلوگیری از حضور مردم در بیمارستان ها در ایام نوروز باز است


رییس سازمان نظام پزشکی همدان با تأکید بر اینکه مردم تا حد ممکن از مراجعه به بیمارستان ها خودداری کنند، گفت: برای جلوگیری از حضور مردم در بیمارستان ها و گسترش شیوع کروناویروس مطب ها در ایام نوروز باز بوده و مردم می توانند در صورت اضطرار به آنها مراجعه کنند.

- ایسنا/همدان رییس سازمان نظام پزشکی همدان با تأکید بر اینکه مردم تا حد ممکن از مراجعه به بیمارستان ها خودداری کنند، گفت: برای جلوگیری از حضور مردم در بیمارستان ها و گسترش شیوع کروناویروس مطب ها در ایام نوروز باز بوده و مردم می توانند در صورت اضطرار به آنها مراجعه کنند.

دکتر علیرضا مدرکیان چهارشنبه 28 اسفندماه در جمع خبرنگاران، کروناویروس را اتفاقی غیرمنتظره برای جامعه پزشکی دانست و اظهار کرد: استنباط جامعه پزشکی این بود که برای تمام بیماری ها راه حل خوب و مؤثری وجود دارد اما پیدایش کروناویروس نشان داد که مسیر تحقیقات علوم پزشکی همیشه باز بوده و ادامه خواهد داشت و امیدواریم با تلاش همه اعضای جامعه پزشکی راهکارهایی برای پیشگیری و درمان این بیماری یافت شود.

وی درباره قابل اعتماد بودن آمارهای وزارت بهداشت در زمینه افراد مبتلا به کروناویروس بیان کرد: آمار ارائه شده از طرف وزارت بهداشت درباره افراد مبتلا به کروناویروس تا حد زیادی قابل اعتماد است چرا که معیار تشخیص افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطب های همدان برای جلوگیری از حضور مردم در بیمارستان ها در ایام نوروز باز است

مطب های همدان برای جلوگیری از حضور مردم در بیمارستان ها در ایام نوروز باز است