مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 19:402020-03-18اجتماعي

کاهش تعداد اتوبوس های شهر اصفهان برای مقابله با کرونا


شهردار اصفهان از کاهش ظرفیت اتوبوسرانی شهر اصفهان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: این ظرفیت به یک سوم کاهش یافته است تا ترددهای مردم در سطح شهر کمتر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی با اشاره به اینکه نوروز با شکوفایی و امید همزاد است و با توجه به اینکه شهر یک موجود زنده است، اعتقاد داریم باید شهر در این فصل شکوفا شود، اظهار کرد: با اقداماتی که در شهر انجام گرفته، زمینه نشاط شهر فراهم شده است.

شهردار اصفهان با اشاره به نورپردازی، المان سازی و فضاسازی برای شهر اصفهان در نوروز ادامه داد: برخی شهروندان با وجود شیوع کرونا در شهر، برای انجام کارهای ضروری خود در رفت و آمدند که برای زیباتر شدن چهره شهر، کاشت گل ها در نقاط مختلف انجام شده است، البته از شهروندان می خواهیم همه موارد بهداشتی را مدنظر قرار دهند و فقط برای کارهای ضروری از خانه خارج شوند.

  وی افزود: برای توزیع عادلانه خدمات، 120 هزار سبد بهداشتی برای مقابله با کرونا تهیه شده که بین خانوارهای مناطق کمتر برخوردار توزیع و در منازل آنها تحویل می شود.

   نوروزی بیان کرد: در روزهای اخیر متروی اصفهان را برای حفظ سلامتی مردم تعطیل کردیم و از شهروندان هم درخواست داریم در این روزها در منزل بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد اتوبوس های شهر اصفهان برای مقابله با کرونا

کاهش تعداد اتوبوس های شهر اصفهان برای مقابله با کرونا