مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 21:102020-03-18بين الملل

الزرفی بدون موافقت احزاب شیعه نمی تواند دولت جدید تشکیل دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منبعی نزدیک به عدنان الزرفی ، نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه جدید در عراق می گوید او بدون موافقت احزاب شیعی نمی تواند مأموریت خود را به سرانجام برساند.

- منبعی نزدیک به نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه جدید عراق در گفت وگو با یک رسانه روس، تشکیل کابینه بدون موافقت احزاب شیعه را کار ناممکنی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، منبعی نزدیک به عدنان الزرفی ، نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه جدید در عراق می گوید او بدون موافقت احزاب شیعی نمی تواند مأموریت خود را به سرانجام برساند.

این منبع شامگاه چهارشنبه (28 اسفند) در گفت وگو با شبکه روسیا الیوم روسیه گفت: الـزُرفی هرگز در راستای شکست اراده ها عمل نخواهد کرد بلکه تلاش خواهد کرد که اراده های [سیاسی] با رویکردهای مختلفی دور خود جمع کند .

برهم صالح، رییس جمهور عراق دیروز سه شنبه الزرفی را مأمور به تشکیل کابینه کرد.

احزاب سنی و کرد و برخی از احزاب شیعی از نامزدی او استقبال کرده اند ولی معظم احزاب شیعه با کاندیداتوری او برای تشکیل کابیه جدید مخالف اند.

الزرفی که پیشتر استان دار نجف بوده، تابعیت آمریکا را نیز دارد و همین مسئله منجر شده است برخی از احزاب به او به عنوان فرد نزدیک به آمریکایی ها نگاه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزرفی بدون موافقت احزاب شیعه نمی تواند دولت جدید تشکیل دهد

الزرفی بدون موافقت احزاب شیعه نمی تواند دولت جدید تشکیل دهد