مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 06:152020-03-19سياسي

نویسنده هایی که در سال 98 فوت کردند


اگر باور کنیم هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق، بی شک نویسندگان ادبیات فاخر ایران که از میان مان کوچ کرده اند را نمی توان رفته خواند، آنان هستند تا نامشان بر جریده عالم ثبت بماند.

- سال 98 با تمام تلخی ها و شیرینی های البته به مذاق عموم کمترش، گذشت، از حوادث و رویدادهایی که آغاز سال شاهد بودیم تا میانه و اواخر و ناحسن ختامی به نام کرونا، 98 گذشت و تلخی هایش با کوچ آسمانی نویسندگانی که با عشق قلم می زدند، دوچندان در خاطراتمان باقی می ماند.

روزهایی را فراموش نخواهیم کرد که خبر عروج خالقانی چون مظاهر مصفا، حسین آهی، پرویز خائفی، جعفر کاظمی تیتر اخبارمان شد، در واپسین روزهای 98 تلخ یاد می کنیم از این بزرگان اندیشه که جایگزینی نخواهند داشت.

مظاهر مصفا زنده یاد دکتر مظاهر مصفا زاده 1311 در تفرش استاد دانشگاه، شاعر و مصحح برجسته معاصر بود که روز چهارشنبه (9 آبان ماه 98) ددر سن 87 سالگی ار فانی را وداع گفت.

مظاهر مصفا دانش آموخته مکتب اساتیدی چون بدیع الزمان فروزان فر بود و بخش بزرگی از زندگیش را در کسوت معلمی صرف تربیت و بالندگی شاگردان و جوانان علاقه مند به ادبیات در مجامع و محافل ادبی کشور کرد.

اصالت استاد مصفا به تفرش که به دیار نخبگان ایران شهرت داد برمی گردد و پس از تحصیل در دارالفنون و دانش سرای عالی، درجه دکتری خود را از دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده هایی که در سال 98 فوت کردند

نویسنده هایی که در سال 98 فوت کردند