مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 09:352020-03-19فرهنگي

گاف های پی در پی رسانه ملی در روز های پایانی سال/ این بار عذرخواهی شبکه چهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب موسیقی از مجموعه برنامه شب های هنر در شبکه چهار سیما به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری یکشنبه ها ساعت 23 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

- باز هم در این برنامه البته نه مجری ها تذکری به خواننده دادند و نه برنامه قطع شد، همه چیز روی آنتن به خوبی پیش رفت، اما اعتراضات در فضای مجازی شکل گرفت و پیش رفت.

تا جایی که امروز -29 اسفندماه- و در آخرین روز سال 98 شبکه چهار سیما متنی را منتشر کرد که متن آن به قلم امین نوروزی ، مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما بود و در آن از مخاطبان این شبکه بابت اتفاق روی داده عذرخواهی کرد که متن آن به شرح زیر است:باسمه تعالی شأنه العزیز بینندگان گرامی و مخاطبان عزیز شبکه چهار، آگاهند که برنامه فاخر شب های هنر از آغاز تا کنون با صد ها ساعت پخش زنده برنامه در سال های 97 و 98 با حضور هنرمندان فرهیخته کشور توانسته محتوای شایسته مردم فرهنگ پرور و هنردوست ایران زمین و درخور این شبکه با مخاطبان خاص را تولید کند.

مجله ای با موضوعات موسیقی، تئاتر، سینما، کتاب، معماری و روایت که در تلویزیون کم سابقه و در برخی موارد بی سابقه بوده است.

در برنامه اخیر این مجموعه که به مناسبت فرارسیدن سال نو خورشیدی از هنرمند کشورمان آقای پرواز همای برای شب موسیقی با موضوع نوروز خوانی دعوت شده بود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف های پی در پی رسانه ملی در روز های پایانی سال/ این بار عذرخواهی شبکه چهار

گاف های پی در پی رسانه ملی در روز های پایانی سال/ این بار عذرخواهی شبکه چهار