مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 19:252020-03-19بين الملل

تأثیر کرونا بر اقتصاد ارمنستان کوتاه مدت خواهد بود


وزیر اقتصاد ارمنستان گفت که ویروس کرونا شاید تأثیر چشمگیری بر اقتصاد ما داشته باشد اما این اثر در کوتاه مدت خواهد بود و طولی نخواهد کشید.

- وزیر اقتصاد ارمنستان گفت که ویروس کرونا شاید تأثیر چشمگیری بر اقتصاد ما داشته باشد اما این اثر در کوتاه مدت خواهد بود و طولی نخواهد کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز تیگران خاچاتریان، وزیر اقتصاد ارمنستان اعلام کرد:ما پیشتر پیامدهای این ویروس را در حوزه های مختلف اقتصادی مشاهده کرده ایم، اما من مطمئن هستم که ما قوی تر خواهیم شد و از پس آن بر خواهیم آمد.

وی هم چنین از مذاکرات مقامات ارمنستان با مؤسسات مالی بین المللی و دریافت کمک های اقتصادی در مورد فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی این کشور سخن به میان آورد.

کشور ارمنستان با جمعیتی حدود سه میلیون نفر هنوز به شدت به کمک ها و سرمایه گذاری های قدرت های امپریالیستی نظیر روسیه وابسته است.

نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان نیز اعلام کرده بود که دولت قصد دارد در آینده ای نزدیک حدود 305 میلیون دلار به شرکت ها و کارآفرینان ارمنستانی کمک کند تا در کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از کروناویروس کمکی به آن ها کرده باشد.

کشور ارمنستان تاکنون 122 مورد ابتلا به کروناویروس را تایید کرده است ولی هیچ گونه تلفاتی را گزارش نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر کرونا بر اقتصاد ارمنستان کوتاه مدت خواهد بود

تأثیر کرونا بر اقتصاد ارمنستان کوتاه مدت خواهد بود