مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 17:352020-03-20سياسي

«جهاد» برای شکست کرونا/ نیروهای مردمی خاطرات دفاع مقدس را زنده کردند


این روزها حضور پرشور نیروهای جهادی و مردمی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا روزهای دفاع مقدس را تداعی می کند، زمانی که همه یکدل و همراه به میدان آمده بودند، - محمدکریم خورشیدوند، مسئول قرارگاه مردمی امام خامنه ای لرستان به خبرنگار مهر گفت: علاوه بر فراخوان تیم های جهادی این قرارگاه با توجه به ظرفیت تیم پزشکی خود اقدام به راه اندازی مرکز آموزش جهت توجیه و آموزش نیروهای جهادی در راستای مأموریت محوله کرده و تجهیزات مورد نیاز را به همت هم استانی های عزیز تهیه می کند.

وی ادامه داد: گروه های جهادی این قرارگاه در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس اقدام به آموزش، امدادرسانی، پاکسازی و ضد عفونی خیابان ها، معابر عمومی، ادارات، مساجد و حسینیه ها، اماکن عمومی و… می کند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 مسئول قرارگاه مردمی امام خامنه ای لرستان یادآور شد: ان شاءالله با توکل بر خداوند متعال و همراهی مردم عزیز هموطن و توجه به توصیه های بهداشتی و تلاش کادر درمانی و همت نیروهای عزیز جهادی به زودی شاهد ریشه کن شدن کرونا ویروس در کشور عزیزمان باشیم.

بنابراین گزارش، با شیوع ویروس کرونا و کمبود برخی از اقلام بهداشتی اعم از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و یا اقدامات برخی دستگاه های خدماتی مبنی بر ضدع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد» برای شکست کرونا/ نیروهای مردمی خاطرات دفاع مقدس را زنده کردند

«جهاد» برای شکست کرونا/ نیروهای مردمی خاطرات دفاع مقدس را زنده کردند