مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 07:152020-03-21سياسي

اشرافی: ادامه تحریم دارویی ایران می تواند تهدید صلح و امنیت بین المللی تلقی شود


یک استاد حقوق بین الملل دانشگاه گفت: ادامه تحریم دارویی و غذایی مردم ایران ممکن است آثار جبران ناپذیری بر سلامت آنها و تاثیری بر کارآیی نظام بهداشتی و سلامت ایران داشته و حتی تاثیر بر چگونگی عملکرد کادر پزشکی داشته باشد که این موارد می تواند بعدا تهدید .

- یک استاد حقوق بین الملل دانشگاه گفت: ادامه تحریم دارویی و غذایی مردم ایران ممکن است آثار جبران ناپذیری بر سلامت آنها و تاثیری بر کارآیی نظام بهداشتی و سلامت ایران داشته و حتی تاثیر بر چگونگی عملکرد کادر پزشکی داشته باشد که این موارد می تواند بعدا تهدید بر صلح و امنیت بین المللی تلقی شود که ایران بتواند به شورای امنیت مراجعه کند.

داریوش اشرافی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص مطالبه ایران از سازمان ملل جهت فشار بر آمریکا برای برداشتن تحریم های یکجانبه علیه ایران در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در ارتباط با تحریم های آمریکا واقعیت این است که این تحریم ها بسیار گسترده و همه جانبه است و طبیعتا برخی از قواعد بین المللی را نقض می کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مواردی که این تحریم ها حقوق مردم ایران را نقض کرده، حق بر سلامت است ، گفت: این حق یکی از مصادیق حقوق بشری است که تمامی ملت ها و مردم جهان از آن برخوردار هستند و باید به نحوی باشد که همه بتوانند در یک محیط عاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرافی: ادامه تحریم دارویی ایران می تواند تهدید صلح و امنیت بین المللی تلقی شود

اشرافی: ادامه تحریم دارویی ایران می تواند تهدید صلح و امنیت بین المللی تلقی شود