مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 10:052020-03-21پزشكي

پلمب 164 مرکز عرضه مواد غذایی در کرمانشاه به دلیل تخلفات کرونایی


کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از پلمب 164 مرکز عرضه مواد غذایی به دلیل تخلفات بهداشتی مربوط به کرونا در کرمانشاه خبر داد.

- پلمب 164 مرکز عرضه "مواد غذایی" در کرمانشاه به دلیل تخلفات کرونایی ایسنا/کرمانشاه کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از پلمب 164 مرکز عرضه مواد غذایی به دلیل تخلفات بهداشتی مربوط به کرونا در کرمانشاه خبر داد.

بهمن خدادادیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تشدید نظارت های بهداشتی در نوروز امسال، گفت: با توجه به بحث شیوع کرونا نظارت های بهداشتی از ابتدای اسفندماه و همزمان با شیوع این بیماری در کشور تشدید شده است.

وی افزود: هم اکنون حدود 100 بازرس بهداشت محیط در سطح شهرستان کرمانشاه فعال بوده و طی شیفت های کاری مختلف، کار بازرسی از اماکن عمومی و به ویژه اماکن عرضه مواد غذایی را انجام می دهند.

خدادادیان با اشاره به آموزش ها و هشدارهای بهداشتی به صنوف مختلف، از همکاری اصناف کرمانشاه قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه اصناف کرمانشاه همکاری بسیار خوبی با نیروهای بهداشتی داشتند و بیشتر آنها ترجیح دادند در روزهای شیوع این بیماری کسب و کار غیرضروری خود را تعطیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 164 مرکز عرضه مواد غذایی در کرمانشاه به دلیل تخلفات کرونایی

پلمب 164 مرکز عرضه مواد غذایی در کرمانشاه به دلیل تخلفات کرونایی