مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 11:252020-03-21اجتماعي

ساخت تونل های ضدعفونی در فرودگاه یزد برای اولین بار در کشور


معاون استاندار یزد با اشاره به ساخت تونل های ضدعفونی در فرودگاه یزد برای نخستین بار در کشور گفت: این اقدام با استفاده از توان و ظرفیت شرکت های دانش بنیان انجام شده است.

- محسن صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ساخت تونل های ضد عفونی فرودگاه شهید صدوقی یزد برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، از استفاده از دانش شرکت های دانش بنیان یزدی در ساخت این تونل تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه این تونل ها از امروز در فرودگاه شهید صدوقی یزد راه اندازی شد، افزود: تونل های ضدعفونی در ورودی و خروجی تردد مسافران هوایی نصب شد.

صادقیان بیان کرد: با توجه به انتشار ویروس کرونا در کشور و تصمیمات ستاد کرونای استان در پیشگیری از انتشار این ویروس و تمام تلاش هایی که مسئولان استان در حال انجام هستند، عنوان کرد: یکی از مبادی اصلی ورودی مسافران، شرکت فرودگاه بین المللی یزد است و با توجه به اینکه از طریق این فرودگاه تعداد زیادی مسافر در بازه زمانی کوتاه وارد و خارج می شوند، رعایت موارد بهداشتی در راستای ضد عفونی کردن مسافران و وسایل آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: محلول مورد استفاده برای ضدعفونی در این تونل ها دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی کشور بوده و برای ضدعفونی کردن بسیار مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت تونل های ضدعفونی در فرودگاه یزد برای اولین بار در کشور

ساخت تونل های ضدعفونی در فرودگاه یزد برای اولین بار در کشور