مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 11:452020-03-21پزشكي

غربالگری سلامت در گردنه قوچک برای همه ترددکنندگان الزامی است


فرماندار شهرستان شمیرانات با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از مسدود شدن جاده تلو برای دسترسی به بخش های لواسانات و رودبار قصران تا اطلاع ثانوی خبر داد.

- سید مهدی ساداتی عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام آمادگی تیم های غربالگری سلامت در مبادی ورودی شهرستان بیان کرد: با توجه به استقرار پایگاه های سلامت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شمیرانات در ابتدای گردنه قوچک و انجام غربالگری کرونا و تب سنجی از مسافران و گردشگران، گردنه تلو مسدود خواهد بود تا این کنترل برای تمام ترددکنندگان صورت بگیرد.

وی ادامه داد: مسدود بودن این جاده تا اطلاع بعدی ادامه دارد ، لذا شهروندان برای دسترسی به بخش های لواسانات و رودبار قصران باید تنها از جاده گردنه قوچک تردد کنند که در شمال شرقی پایتخت و از گردنه سوهانک و خیابان استخر قابل دسترسی است.

فرماندار شهرستان شمیرانات همچنین با اشاره به خروج شهروندان از منازل عنوان کرد: بهترین راهکار پیشگیری، مقابله و شیوع از این بیماری منحوس همکاری مردم با در منزل ماندنشان و پرهیز از حضور در تجمعات است چرا که این بهترین راهکار برای در امان ماندن هم وطنان از این ویروس است.

ساداتی یادآور شد: اگر بخواهیم ویروس کرونا را شکست دهیم باید همه مشارکت کرده ، توصیه های بهداشتی را جدی بگیریم تا از این بحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری سلامت در گردنه قوچک برای همه ترددکنندگان الزامی است

غربالگری سلامت در گردنه قوچک برای همه ترددکنندگان الزامی است