مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 04:252020-03-22فناوري

واکنش مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه به توییت وزیر ارتباطات


مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه به توییت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که کرمانشاه را از مقاصد عمده مسافرین نوروزی خوانده بود، واکنش نشان داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه به توییت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که کرمانشاه را از مقاصد عمده مسافرین نوروزی خوانده بود، واکنش نشان داد.

امید قادری در پاسخ به توییت اخیر آذری جهرمی که کرمانشاه را از مقاصد اصلی میهمانان نوروزی معرفی کرده بود، اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان همه مراکز اقامتی کرمانشاه شامل هتل ها، مهمانپذیرها، بومگردی ها و مراکز پذیرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و هیچگونه پذیرش مسافر در استان نداریم.

وی با تاکید بر اینکه تصاویر و مستندات این موضوع در فضای مجازی نیز منتشر شده، گفت: تمامی فعالین گردشگری استان ملزم به اعمال دستورات ستاد مقابله با کرونا هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، در خصوص مسافران ورودی به استان اظهار داشت: عمده این مسافران کرمانشاهیان مقیم و یا شاغل در سایر استان ها هستند که به دلیل شروع تعطیلات نوروز به استان زادگاه خود مراجعه کرده اند.

قادری پایان تاکید کرد: ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه با رویکرد مقابله با ویروس کرونا در حال حاضر فعال بوده و در این ایام به صورت مستمر تاسیسات گردشگری استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه به توییت وزیر ارتباطات

واکنش مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه به توییت وزیر ارتباطات